فروش گیربکس اتوماتیک

42
۱۴۰۳ دوشنبه ۲۸ خرداد
پذیرش آنلاین

زمان بندی تعمیر و نگهداری ارائه شده توسط تولید کنندگان اتومبیل همیشه شامل گیربکس نیز می شود. همانطور که قبلاً گفته شد ، روغن نقش مهمی در چگونگی عملکرد خودرو و دوام بخش آن دارد. مانند روغن گیربکس باید به طور مرتب بررسی و تغییر یابد. با این حال ، فاصله برای همه وسایل نقلیه متفاوت است و بستگی به نوع گیربکس و نوع سیال و همچنین استفاده دارد.


اکثر متخصصان عنوان می کنند مصافت 15،000 مایل (24140 کیلومتر) برای تغییر روغن و فیلتر گیربکس مناسب است. کارشناسان همچنین توصیه می کنند هر وقت نشانه ای از اکسیداسیون یا آلودگی وجود داشته باشد ، مایعات را تغییر دهید. برخی از گیربکس ها، از جمله چند مدل مورد استفاده جنرال موتورز (GM)، از بدنه دریچه آلومینیومی استفاده می کنند. این فلز نرم نسبت به خاک و ساینده ها تحمل کمتری دارد و جنرال موتورز تغییرات مایع مکرر را برای طولانی تر شدن عمر این قسمت از اتومبیل توصیه می کند.زمان بندی تعمیر و نگهداری ارائه شده توسط تولید کنندگان اتومبیل همیشه شامل گیربکس نیز می شود. همانطور که قبلاً گفته شد ، روغن نقش مهمی در چگونگی عملکرد خودرو و دوام بخش آن دارد. مانند روغن گیربکس باید به طور مرتب بررسی و تغییر یابد. با این حال ، فاصله برای همه وسایل نقلیه متفاوت است و بستگی به نوع گیربکس و نوع سیال و همچنین استفاده دارد.
اکثر متخصصان عنوان می کنند مصافت 15،000 مایل (24140 کیلومتر) برای تغییر روغن و فیلتر گیربکس مناسب است. کارشناسان همچنین توصیه می کنند هر وقت نشانه ای از اکسیداسیون یا آلودگی وجود داشته باشد ، مایعات را تغییر دهید. برخی از گیربکس ها، از جمله چند مدل مورد استفاده جنرال موتورز (GM)، از بدنه دریچه آلومینیومی استفاده می کنند. این فلز نرم نسبت به خاک و ساینده ها تحمل کمتری دارد و جنرال موتورز تغییرات مایع مکرر را برای طولانی تر شدن عمر این قسمت از اتومبیل توصیه می کند.

logo
logo
logo
logo
امداد خودرو ۷۸۹۶۵
مشاوره لحظه ای
خانه
ارتباط با ما
خدمات
محصولات